דף נחיתה או בשמו הלועזי: Landing Page הוא דף אינטרנט יחיד, המכיל מידע מצומצם אודות מוצר או שירות מסוים.
מטרתנו העיקרית בבניית דף נחיתה היא להוביל את הגולש לביצוע המרה רצויה (יצירת קשר, שליחת הודעה, השארת פרטים).
כאשר גולש "נוחת" בדף שיצרנו (במיוחד עבור המוצר/שירות בו הוא התעניין) הוא ייחשף לדף ארוך, המכיל הקדמה אודות העסק, תיאור של המוצר,
תמונות רלוונטיות, עיצוב גרפי מדויק, שפה משכנעת ולבסוף יגיע לטופס השארת ליד, אפשרות חיוג או ממש ביצוע תשלום.
דף נחיתה לרוב יהיה שלב בתוך המשפך השיווקי בדיגיטל. משפך שיווקי בדיגיטל נועד על מנת שנוכל להוביל לקוח ממצב של חוסר מודעות למותג או מודעות אך לא נאמנות, למצב של רכישה ונאמנות. המשפך מתחיל מבניית מודעות למותג, נוכל להעלות מודעות למותג באמצעות הקפדה על פרסום ברשתות חברתיות ובמדיה המגוונת.
השלב הבא ביצירת המשפך השיווקי הינו שלב השכנוע, בו ננסה להוביל את הלקוח הפוטנציאלי לקבלת החלטה. מה שיעזור לנו בשלב זה הוא דף הנחיתה המדובר, אשר יספק מידע נוסף ללקוח בלי להסיט את תשומת ליבו למוצרים נוספים.
שלב זה מאפשר סינון נוסף של לקוחות לא רלוונטיים לפני שלב השארת הליד, לכן בעת בניית דף נחיתה חשוב לדבר ללקוח בשפה ברורה, לתת לו מידע אינפורמטיבי ולשכנע אותו להגיע להחלטה הרצויה.
ליד (Lead) הוא בעצם מכלול פרטים של צרכן פוטנציאלי שעשוי להיות הלקוח העתידי שלנו, המתעניין בשירות או מוצר אותו אנחנו מציעים. על מנת שנוכל לקרוא לצרכן "ליד" עליו להשאיר לנו פרטי יצירת קשר, כמו: שם, מספר טלפון או כתובת אימייל – פרטים אלה הינם ה"ליד" שלנו.
אתר אינטרנט יכיל בתוכו דפים מרובים, כל דף יכלול הרבה מידע אודות מספר שירותים או מוצרים. הדפים המרובים באתר אינטרנט עשויים להסיט את תשומת הלב של הגולש מהמוצר/שירות שמעניין אותו באמת, וכאן נכנס דף הנחיתה.
בזמן שהמטרה של אתר האינטרנט היא להקנות כמה שיותר מידע ללקוח, המטרה של דף הנחיתה היא לתת ללקוח מידע עבור מוצר מסוים בלי לגרום לו ללכת לאיבוד.
לרוב לא נרצה לבחור בין בניית דף נחיתה לבין בניית אתר אינטרנט, אלא לבחור בבניית שני סוגי האתרים ולהשתמש בהם בצורה שונה. אך מכיוון שעלות בניית דף נחיתה נמוכה יותר ובמידה ואתם רוצים לצמצם עלויות ולקבל לידים איכותיים למוצר מסוים, אנו נמליץ לבחור בבניית דף נחיתה.
חשוב להדגיש שדף נחיתה לא יספק מענה לשאר שירותי/מוצרי העסק שלכם, ואנו ממליצים בחום לקרוא גם על בניית חנות וירטואלית ובניית אתר אינטרנט בכדי להבין מהו השירות המתאים ביותר עבורכם.
ההחלטה היכן לפרסם דף נחיתה תלויה בסוג העסק שלכם, בהיקף החיפושים אחר השירות/המוצר שלכם בפלטפורמות החיפוש או העניין שהוא מעורר ברשתות החברתיות.
מצד אחד, דף נחיתה ניתן לפרסם ברשתות החברתיות, נעשה זאת באמצעות הפניית גולשים מקמפיין לידים לדף הנחיתה (לטובת קבלת מידע נוסף וסינון לידים לא רלוונטיים). מצד שני, את דף הנחיתה נוכל לפרסם גם במנועי החיפוש, בצורה ממומנת (PPC) או אורגנית (SEO).
לטובת התאמה מיטבית אנו נמליץ לפנות למשרד פרסום המתמחה קידום ממומן, בניית אתרים ובקידום ואורגני ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש, ולהיעזר בו בבחירת השירות המומלץ עבורכם.
החלטתם שאתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולהתחיל לבסס את נוכחותו בדיגיטל? מעולה, בואו נתחיל!
עליכם לבחור משרד פרסום המתמחה בנושאים אלה בדיוק, בחירה נכונה בשלב זה תקל על חייכם ותחסוך לכם הרבה כסף לאורך כל תהליך הפרסום בדיגיטל. משרד הפרסום המתאים יתאם אתכם פגישה, יכיר את העסק שלכם לעומק וידע להמליץ על השירות המתאים ביותר עבורכם בעולם הדיגיטל.
אם אחד השירותים המומלצים עבורכם הוא בניית דף נחיתה, משרד הפרסום ירכוש עבורכם דומיין ונפח אחסון נדרש, בחירה נכונה תכריע האם האתר שלכם יהיה מהיר ויהיה קל למצוא אותו.
לאחר מכן צוות המשרד יבחר עבור דף הנחיתה שלכם את הפלטפורמה המתאימה, יבנה לעסק שלכם שפה עיצובית וקופירייטינג מתאים. לבסוף, על צוות הפרסום שלכם לייצר דף נחיתה שיוביל בצורה הטובה ביותר את הלקוח לביצוע המרה, דבר התלוי בבנייה נכונה של הדף, קריאטיביות, ידע בקידום ורימרקטינג.
נרכוש עבורכם דומיין ייחודי ונאחסן את דף הנחיתה בשרתי המשרד שכוללים את התקנים המאובטחים ביותר לשמירה על אבטחת האתר והגולשים בו.
דף הנחיתה יעוצב בהתאם לצבעי המותג של העסק שלכם וישלב חווית משתמש שתוביל את לקוחותיכם למטרה הרצויה: טלפונים לעסק, הגעה למקום ועוד.
דף הנחיתה יוצג בצורה מסודרת וזהה בכל המסכים וללא פגיעה ברזולוציות השונות. נכלול התאמה למובייל, טאבלט ותצוגת מחשב.