קידום אורגני בגוגל אינו דורש תשלום לגוגל אבל כן דורש השקעת משאבים כגון זמן ואיש מקצוע איכותי. כדי להביא את האתר לראש העמוד ולזכות בחשיפה המקסימלית האפשרית יש לבצע מגוון פעולות לאורך זמן ולבצע אופטימיזציה באופן שוטף.
תוצאות הקידום האורגני מופיעות מתחת לתוצאות הממומנות וזוכות לתנועה גדולה יותר. השקעה בקידום אורגני משפרת את המוניטין של המותג ומהווה אסטרטגיה לטווח ארוך שתאפשר הורדה במינון של הקידום הממומן. בנוסף, אין את החשש שמתחרים ינסו לחבל במאמצי השיווק שלכם על ידי כניסה חוזרת לתוצאות הממומנות שפרסמתם.
מנוע החיפוש בגוגל מחליט על סדר הופעת האתרים באמצעות אלגוריתם מתוחכם שסורק אתרי אינטרנט בהתאם לפרמטרים שמשתנים באופן קבוע. פרמטרים אלו קובעים מהם התוצאות הרלוונטיות והאיכותיות ביותר למחפשים.
קידום אורגני בגוגל דורש בראש ובראשונה תיקון ושיפור האתר מבחינת קוד, תוכן, לינקים שבורים, חווית משתמש ומהירות טעינה. לכן, כאשר בוחרים מקדם אתרים חשוב לוודא כי הוא גם מומחה בניית אתרים.
לאחר מכן עובדים על הקידום עצמו שכולל מחקר מילות מפתח, יצירת לינקים מקשרים לאתר מאתרים איכותיים, עדכון ויצירת תוכן שכולל מילות מפתח באופן שוטף, הגדרה נכונה של תגים (Meta tags), שימוש בשרתים יציבים, הגדלת התנועה באמצעות רשתות חברתיות ואופטימיזציה תמידית.
בגלל השינויים הקבועים בפרמטרים יש להתעדכן באופן תכוף ולבצע פעולות בהתאם.
התוצאות בקידום אורגני מגיעות לאחר כמה חודשים ולכן דורשות סבלנות. היתרון הוא שלעומת קידום ממומן שבו אם לא תשלם לא תופיע בתוצאות החיפוש, התוצאות בקידום אורגני הן לטווח ארוך יותר.
קידום אורגני בגוגל מתאים לכל בית עסק בעל אתר אינטרנט, החל מהקטן ועד הגדול ביותר. 90% מהגולשים משתמשים ברשת החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מוצר או שירות שהם צריכים.
נוכחותו של העסק שלכם ברשת זו, בדגש על המקומות הראשונים, תוביל להצלחה וביסוס של המותג שלכם, לבתי עסק קטנים עם תקציב נמוך נמליץ להתחיל עם קידום ממומן כדי לקבל תוצאות מהירות ובהמשך להשקיע בקידום אורגני איכותי שיהווה מקפצה להצלחת העסק.
תחילה יש להבין את אופי המותג, מיהו קהל היעד, מהו השוק בו החברה פועלת ומהן המגמות שעתידות להשפיע עליו. לאחר מכן, צריך לבצע מחקר מתחרים מקיף שכולל את בחינת הביטויים המובילים שלהם, בחינת האתר, מיתוג עסקי, קישורים חיצוניים ונוכחות ברשתות החברתיות.
בהמשך יש לבצע מחקר מילות מפתח כדי להשתמש במילים הרלוונטיות שיובילו לתוצאות הטובות ביותר בזמן המהיר ביותר. לאחר פעולות המחקר ניתן להתחיל במאמצי הקידום עצמם תוך אופטימיזציה ושיפור מתמיד של האתר, הקישורים והתוכן.
קידום אורגני איכותי דורש ידע והיכרות מעמיקה עם האלגוריתם של גוגל יחד עם מעקב מתמיד אחרי השינויים שגוגל מבצעת. אל תתפשרו בבחירת משרד פרסום שילך אתכם בדרך הארוכה והמסובכת הזו, אחרת תמצאו את עצמם משקיעים כספים רבים לאורך זמן ללא תוצאות.
אנחנו בשוקר קריאייטיב עוזרים לעשרות לקוחות להגיע למקומות הראשונים בגוגל כבר שנים. נשמח לשתף עמכם פעולה כדי לממש את הפוטנציאל של העסק שלכם.
בתחילת העבודה האורגנית נחקור את פעילות המתחרים, ביטויים מובילים, קישורים ומאמרים נכנסים לאתריהם ומילות מפתח רלוונטיות לקידום. בסוף תהליך המחקר הראשוני ננתח את השוק ואת המגמות העתידיות הצפויות בענף.
בשימוש מקצועי בביטויים מובילים בשוק לצד ניתוח מילות מפתח רלוונטיות באופן שוטף, נאפשר לבית העסק מיצוי אפקטיבי ומקסימלי של תקציב השיווק לטובת יצירת לידים של לקוחות חדשים / הרשמה למועדון הלקוחות / הגעה לכנס באמצעות קידום אורגני.
בניית אסטרטגיה עסקית ארוכת טווח לקידום אורגני הינה נקודת פתיחה הכרחית לכל עסק שמעוניין להיות מקודם ברשת החיפוש של גוגל.
בעת בניית אסטרטגיה ננתח את השוק ונבין באילו אתרים רצוי שנפרסם מאמרים, באילו אתרים נרצה לפרסם לקדם קישורים נכנסים לאתר שלנו ומה הן הדרכים המובילות להכנסת טראפיק לאתר. אחת המטרות בקידום אורגני בגוגל הינה להגיע לעמוד הראשון בתחום הרלוונטי על מנת להגדיל תנועה אורגנית ולא בתשלום לאתר.
הדבר החשוב ביותר בקידום אתר הנו האופטימיזציה השוטפת של התכנים, הקישורים והמאמרים.
בשביל ליצור מצב בו האתר נמצא בגרף שיפור תמידי בכל הפרמטרים, קיים הצורך לבדוק ולשפר כל אחד מהמשתנים המשפיעים על מיקום וקידום האתר.
יש צורך בשיפורים תמידיים לאורך כל הדרך, הכוללים: הזנת ביטויים נכונים ואופטימיזציה נכונה, שילוב של מאמרים וקישורים רלוונטיים ועוד.
עם התפתחות עולם הפרסום כיום, התחרות הופכת קשה יותר ולפעמים לא מספיק להיות מקודם רק בתוצאות ממומנות, אלא להופיע בביטויים האורגנים והרלוונטיים לעסק שלך. בניית תוכנית אסטרטגית מנצחת לעסק שלך הולכת יד ביד עם קידום תכנים ומאמרים רלוונטים שיעלו את כמות החיפושים, הלקוחות ובסופו של התהליך את כמות המוצרים שנרכשים דרך האתר ומעלים את מחזור העסק באופן קבוע.
בבניית אסטרטגיה לקידום אורגני בגוגל מרכיב הזמן הינו משחק תפקיד משמעותי. למה? כאשר הינך בונה עסק מ-0, הינך מחשב הפסדים/רווחים צפויים לטווח הארוך ולא מסתכל רק על החודש הקרוב. הקידום האורגני הינו תהליך הדורש סבלנות ואמונה בדרך. תוצאות איכותיות עשויות להגיע אחרי חודש, אך ברוב המקרים נדרש יותר זמן על מנת לייצב את הקידום ולייצר תכנים איכותיים.
מי מנצח? זה שיודע לשלב את סוגי הקידום השונים לטובת מטרה אחת עליונה. הקידום הממומן הינו לטווח קצר והקידום האורגני הינו אסטרטגיה לטווח ארוך (במקרים מסוימים גם קצר). אינטגרציה נכונה של מערכות הפרסום בעסק שלכם תביא אתכם לתוצאות מנצחות שישמרו על גרף עלייה תמידי. מומלץ מאוד להתייעץ עם משרד פרסום בקשר לבחירת סוג קידום האתר.