זה לא סוד שלטובת קידום אתרים והצלחה בגוגל צריך להופיע במקומות הראשונים. המקומות הראשונים זוכים לרוב הכניסות של הגולשים ובפער גדול מהתוצאות שמתחתיהן. כדי להגיע למקומות הנחשקים הללו צריך לבצע קידום אורגני ו/או ממומן.
קידום אורגני בגוגל אינו דורש תשלום ישיר לגוגל ובמידה והוא מצליח הוא יוצר תנועה גדולה וזולה לאתר. מדובר בסט פעולות שדורשות השקעת משאבים רבים ביניהם כתיבת תוכן איכותי, יצירת לינקים שמקשרים לאתר ועוד. זהו תהליך מסובך וארוך שדורש המון ידע וסבלנות ועל כן כדאי להיעזר במומחה בתחום.
קידום ממומן בגוגל מתבצע דרך מערכת הפרסום “Google Ads”, והוא משולם בדרך כלל בתצורת PPC, תשלום פר הקלקה. הקידום מתבצע דרך מגוון סוגי מודעות ומאפשר קבלת תוצאות מיידיות, החל מרגע פרסום המודעה. ניתן לבצע פילוח של קהלי יעד באמצעות פרמטרים שונים כגון מיקום גיאוגרפי, סטטוס, תחומי עניין ועוד. בנוסף, יש אפשרויות שונות כמו לבחור תקרת תקציב ותזמון מודעות.
קידום ממומן בגוגל יכול להתבצע דרך רשת החיפוש ורשת המדיה.
רשת החיפוש זהו מנוע החיפוש שכולנו מכירים, בו לקוחות מקלידים ערך מסוים וגוגל מראה לו תוצאות בהתאם. חלק מהמודעות מופיעות מעל התוצאות האורגניות וחלקן מתחת. סדר הופעת המודעות נקבע באמצעות מכרז בו כל מפרסם מציע מחיר מסוים פר הקלקה ומזין את מילות המפתח בהן הוא מעוניין שהמודעה תוצג. כל מפרסם מקבל ציון- Ad Rank שמשקלל בתוכו ציון איכות (Quality Score) ואת המחיר שהוצע. ההצלחה במנוע החיפוש תלויה בנפח החיפוש, עלות ההקלקה ונראות המודעה. אפשרות חשובה מאוד לבעלי חנות אינטרנטית היא הצגת העסק בתוצאות החיפוש באמצעות גוגל שופינג. אלו הן מודעות תמונה שמופיעות בראש תוצאות החיפוש בתצורת קרוסלה.
רשת המדיה (GDN) כוללת מגוון עצום של אתרים בהם גוגל מפרסמת את העסק שלכם ללקוחות שביקרו באתר או מתעניינים במוצרים כמו שלכם. פרסום זה הוא ויזואלי ומבוצע בעיקר באמצעות באנרים. האתר המוכר ביותר ברשת המדיה הוא יוטיוב שבו מפרסמים באמצעות סרטוני וידיאו.
לאחר הקלקה על המודעה, הגולש יגיע לאתר של החברה שלכם או לדף נחיתה שתכינו. דף נחיתה הוא עמוד בודד, קל יחסית להכנה ומוכוון המרה שכולל מידע על מוצר/שירות מסוים וכפתור הנעה לפעולה. בניית אתרים דורשת השקעה ומשאבים רבים יותר, אבל הם משרים תחושת אמינות רבה יותר בדרך כלל וכוללים מידע רב יותר. יש להחליט בהתאם למוצר/שירות המוצע האם להשתמש בדף באתר או בדף נחיתה. בשני המקרים יש לדאוג שהעמוד יהיה מרשים משום שהוא מהווה את כרטיס הביקור של העסק שלכם, יש לכם מספר שניות להרשים את הגולש אחרת הוא יצא ויעבור לבעל העסק הבא.
קידום ממומן בגוגל היא אחת משיטות הפרסום הפופולרית ביותר בעולם כרגע, בין היתר משום שהיא מתאימה כמעט לכל עסק. במידה ואתם מעוניינים לפנות ללקוחות שמחפשים מוצר מסוים כאן ועכשיו, להגדיל חשיפה ולהחדיר מותג חדש לשוק זה המקום בשבילכם. חנויות אינטרנטיות, בעלי מקצועות חופשיים ונותני שירות, כולם יכולים להגדיל את נפח החשיפה וההמרות שלהם. התשלום על המודעות מכוון ביצועים, כך שאם לא נכנסו למודעה שלך- לא תשלם.
חברות קטנות ומתחילות ללא מיתוג עסקי מבוסס יהיו חייבות להשתמש בקידום ממומן כדי להפוך למוכרות בקרב קהל היעד שלהן.
בתחילת העבודה יש לבצע חקר קהלים ולהבין מיהו ומהי הדרך הנכונה והטובה ביותר לפנות אליו. בהמשך יש לבצע חקר מילות מפתח כדי להשתמש במילים הנכונות שיובילו להמרות הרצויות במחיר המתאים. לאחר עליית הקמפיין יש לבצע אופטימיזציה כדי להגביר את רמת האפקטיביות שלו. משרד פרסום מקצועי המתמחה בקידום ממומן בגוגל יעזור לכם לקבל את התוצאות הטובות ביותר בעלות הנמוכה ביותר. אנו בשוקר קריאייטיב עזרנו לעשרות לקוחות לאורך השנים לעמוד במטרות שלהם ולהגיע להצלחה. אנחנו כאן למענכם לכל שאלה ונשמח לשתף עמכם פעולה.
בתחילת העבודה בגוגל יש לבצע מחקר כולל בכדי להבין מה היא הדרך הטובה ביותר לגשת לקהל הלקוחות הרלוונטי לכל בית עסק.
שימוש נכון במילות מפתח מובילות לצד הבנת זהות קהל היעד יאפשר לבית העסק מיצוי מקסימלי של הוצאות השיווק לטובת יצירת המרות רלוונטיות אליו – לקוחות חדשים / הרשמה לעדכונים בתיבת הדואר / הגעה לאירוע ועוד.
קידום ממומן נחשבת כיום לאופציה הממירה ביותר ליצירת לידים חדשים ועבודה לבית העסק. המרה הינה כל מטרה שבעל העסק מגדיר כרלוונטית לעסק שלו.
למה גוגל נחשבת לפלטפורמה המצטיינת בתחום? רוב החיפושים אחר מוצר או שירות מסוים ברחבי העולם נעשים דרך גוגל. מודעה רלוונטית מגבירה את סיכויי העסק ליצירת קהל בצורה שוטפת.
העסק שלכם הוא מקור הפרנסה שלכם, וכמו במציאות, גם בדיגיטל התוצאות הן החשובות ביותר.
גוגל מאפשרת השגת תוצאות כבר מהשבוע הראשון של הפרסום בפלטפורמה. על ידי עבודה נכונה ניתן להופיע במקומות הראשונים בעמוד המוביל בתחום העסק.
האופטימיזציה שנעשית על ידי צוות הגוגל במשרד הינה שוטפת ברמה יומיומית וכזאת שמעלה את אפקטיביות הקמפיין בקביעות.
פרסום בגוגל אס משרת באופן ישיר את בעל העסק ומטרותיו. כמות החיפושים אחר שירותים ומוצרים בגוגל עולה בכל רגע נתון ונכון לשנת 2023 גוגל הינה פלטפורמת החיפוש הממירה והמובילה ברשת.
כל אחד יכול להקים קמפיין בסיסי עם הדרכה של גוגל. הבעיה שתיווצר ברוב המקרים הינה חוסר רלוונטיות. זו לא השיטה המומלצת. קמפיין חייב להיבנות מתוך ראייה אסטרטגית לטווח הקרוב והרחוק כאחד. בפרסום בגוגל נשלב את מילות המפתח שמניעות את קהל היעד לפעולה הרלוונטית, נשפר תוך כדי תנועה את עמוד הנחיתה ונבין את התנהגות הגולשים, מה שישפיע באופן ישיר על הצלחת הקמפיין ותוצאותיו.
תהליך הקמת הקמפיין עשוי לקחת מספר ימים כתוצאה ממחקר מעמיק של השוק לפני הוצאת כספים מיותרת של בית העסק. ברוב המקרים, ברגע שקמפיין רלוונטי עולה לאוויר, אנו מתחילים לקבל אינדקציה לפי התנהגות הגולשים, כמות החשיפות, הקליקים ואחוז ההמרה. קמפיינים מסוימים יתחילו להכניס עבודה ולייצר לידים תוך מס׳ שעות בלבד. כל זאת תלוי בסוג העסק, נפח החיפוש בגוגל וכמובן התאמות רלוונטיות למילות מפתח ולמודעות.