לא נלך רחוק במיוחד – בעידן הפוסט קורונה חל זינוק של עשרות אחוזים ברכישות מקוונות,
וכיום כבר אין אדם שלא רכש באינטרנט ושימוש בשירות זה ממשיך להתרחב והופך לעניין של מה בכך.
אמון הציבור ברכישות מקוונות עלה ואם אתם בעלי חנות או אפילו מסעדה, ודאי גיליתם כמה חשוב להחזיק אתר חנות לביצוע הזמנות וירטואליות.
בניית חנות וירטואלית עשויה להיות גלגל ההצלה שלכם בזמנים מבלבלים, כאשר אין אפשרות לתת מענה פיזי ללקוחות.
בזמנים רגילים החנות הוירטואלית היא זו שתרחיב את העסק שלכם, תאפשר קהל יעד רחב יותר – כלל ארצי ועולמי,
ותסייע לכם להפחית הוצאות שכר לעובדים ועלויות אחסון ולמנף את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.
תחילה עלינו להקנות לעסק שלכם את האופי שלו בדיגיטל, חשוב לנו לאפיין יחד איתכם, בעלי העסקים, את הציפייה שלכם בתהליך בניית חנות וירטואלית. לאחר שנבצע אפיון אנו נדאג להתאים את עיצוב האתר לזהות וצבעי המותג שלכם. במידת הצורך צוות המשרד שלנו יערוך יום צילומים מקצועי למוצרי העסק שלכם או להפך יספק שירותי הדמייה למוצרים שלכם.
האם ידעתם שרוב האנשים גולשים באינטרנט באמצעות סלולרי? התאמה מלאה של אתר החנות שלכם לכל המכשירים היא חשובה ביותר. בתהליך בניית חנות וירטואלית חשוב לוודא כי אנשי המקצוע שלכם ידאגו לבצע התאמה מלאה לכל המכשירים, התאמה נכונה תאפשר חוויית גלישה נוחה, ידידותית למשתמש ותצוגה מיטבית לגולשים.
התאמה למובייל תעלה את אחוז ההמרה באתר החנות שלכם בעשרות אחוזים, ותסייע בקידום עתידי במנועי החיפוש המדרגים את איכות האתר שלכם.
על מנת שהרכישה באתר שלכם תהיה עצמאית לחלוטין עלינו לאפשר תשלום מאובטח כבר במעמד הרכישה בחנות האונליין. אנו נוכל להציע לכם חיבור לביצוע עסקאות אשראי רגילות, או התממשקות עם רכישה מאובטחת בPayPal. כמו כן, נוכל להציע גם תשלום עבור דמי משלוח וחיבור לשירותי הדואר כבר מתוך האתר.
בבניית חנות וירטואלית חשוב להתייחס גם לשלבים חשובים נוספים כמו נגישות האתר לבעלי מוגבלויות, שלב זה הכרחי ומהווה חלק מהאחריות החברתית שלנו כעסק הבונה אתרים ושלכם כבעלי עסקים. הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות תאפשר לגולשים רבים נוספים להשתמש בשירותי האתר שלכם, תמנע מכם את הסיכון לקבל תביעה ותקדם שלב אחד קדימה את האתר שלכם שיהיה נגיש לקהל רחב יותר.
לצד תכנון הנראות הויזואלית של האתר וההנגשה שלו לציבור הגולשים, שלב חשוב נוסף הוא השלב בו נהפוך את האתר שלכם לחכם יותר ואתכם לבעלי עסק עם כלים רבים יותר להצליח. כחלק מתהליך בניית חנות וירטואלית אנו נטמיע באתר החנות שלכם קודים, אשר יאפשרו לכם בכל זמן נתון לדעת מה הם אחוזי ההמרה באתר, מדוע הלקוחות שלכם נוטשים את האתר ובאיזה שלב, לקדם מוצרים יותר נמכרים ולהתרחק ממוצרים לא ממירים ולבצע רימרקטינג לגולשים שביקרו באתר ועזבו אותו.
הטמעת קודי מעקב באתר החנות שלכם זהו שלב שיבדיל אתכם מבעלי עסקים אחרים ויהפוך אתכם מבעלי עסק פשוט, לבעלי עסק עם כל הכלים להצליח, לשפר את העסק ולהגדיל את היקף המכירות שלכם.
לאחר שעברנו את כל חמשת השלבים הקודמים בבניית חנות וירטואלית, יש בידינו אתר חנות רספונסיבי, ממיר, חכם ואיכותי. אנו נספק לכם גישת ניהול לאתר, גישת מעקב אחר ביצועי האתר, נערוך כל הערה או שינוי ונוכל לצאת לאוויר העולם. כעת, חשוב לדאוג לספק תנועה לאתר החנות שלכם.
שלב אחרון ולא פחות חשוב הוא קידום האתר שלכם בדיגיטל. בין אם אתם בתהליך בניית דף נחיתה או בניית אתרים תודעתיים בכדי להגדיל את המכירות שלכם עליכם לקדם את אתר האינטרנט שלכם. משרד פרסום המתמחה בקידום יכול להציע לכם מספר אופציות לקידום.
ראשית, כל עסק צריך להופיע במנועי החיפוש. החשוב מביניהם הוא גוגל ורבים נוספים כמו בינג, יאהו, יאנדקס וכדומה. במנועי החיפוש נוכל להציע קידום אורגני או קידום ממומן, בכל אחד מהמקרים אילו הלקוח שלכם מחפש את המוצר שלכם ולא מוצא אותו – אתם תפספסו רכישה. עלינו להופיע בכל מילת חיפוש רלוונטית לעסק שלכם ולהציע את המוצרים שלכם.
שנית, לצורך העלאת מודעות והרחבת היקף המכירות שלכם אנו מציעים קידום גם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק.
כמו כן, נוכל להציע לקדם את אתר החנות שלכם ברשתות המדיה השונות ולהופיע באתרים גדולים וקטנים ובאפליקציות.