ההבדל בין פרסום בגוגל לבין קידום אתרים אורגני
האם זה לא נראה כאילו אנו תלויים בגוגל כמעט לכל דבר בימינו? הפסקנו להשתמש במילונים לטובת גוגל, מהם אנו מקבלים את התשובה באופן מיידי ובקלות רבה יותר.
מפות גוגל הקלו על תהליך הניווט. וגם בעת רכישת מוצרים כבר אין לכם מה לדאוג, הערכות מוצרים יש בשפע באינטרנט.
בהתחשב בכך שאנשים משתמשים בגוגל בכל רגע נתון, גם עסקים יכולים לנצל את הפלטפורמה הזו לטובתם.
ניתן להיתקל בתוצאות רבות בעת ביצוע חיפוש מקוון, כאשר הבולטות שבהן מכילות את המונחים "ממומן" או "מודעה" ואילו האחרות לא.
כך פועל פרסום בגוגל אל מול שיווק אורגני. רוצים להבין אותם לעומק לטובת העסק שלכם? המשיכו לקרוא.
כל המידע הנחוץ על פרסום אורגני
תוצאות חיפוש של קידום אורגני מקיפות את כל התוצאות הטבעיות שאינן מכילות את המילה "ממומן" מתחתיהן שהן חלק משירותי פרסום בגוגל.
אלגוריתם מנוע החיפוש מעריך כל עמוד באינטרנט ומציג את המידע הרלוונטי ביותר באופן רציף.
חתירה מתמדת לשיפור דירוג הדף שלהם באמצעות קידום אתרים אורגני דורשת זמן ומאמץ מעסקים.
מספר גורמים, כולל תגי כותרת, מטא תגיות, תיאורי מטא, כתובות אתרים ומילות מפתח של תוכן, מנותחים במהלך תהליך קביעת דירוג הדף.
הערך של תנועה אורגנית הוא עצום ממגוון סיבות:
- בדרך כלל, המבקרים המהימנים ביותר הם אלה שמגיעים דרך חיפוש אורגני, כאשר גוגל היא המקור העיקרי לתנועה זו.
- מכיוון שגוגל מקפידה מאוד על דירוגי דפים, מיקום בחמישייה המובילה מצביע על כך שהתוכן שלכם יוצא דופן.
- השגת דירוג חמשת העמודים המובילים היא ללא ספק תהליך ארוך, אבל ברגע שאתם עושים זאת, אתם נהנים מהיתרונות למשך זמן לא מבוטל, ושמירה על מיקום זה היא הרבה יותר פשוטה מאשר להתחרות עם אחרים על דירוג.
- 92% מהתנועה מופנית ל-10 הדירוגים המובילים בדף התוצאות של מנוע החיפוש. רק 5-8% מהתנועה עוברת לעמוד השני, כאשר האחוז פוחת עוד יותר עבור הדפים הבאים.
- מתוך סך הצפיות בעמוד הראשון, 33% מופנים לדף שמחזיק בדירוג הראשון.
הכל על פרסום בגוגל אדס
קידום ממומן של מודעות מופיעים בדרך כלל בשלושת שטחי הפרסום העליונים שהם חלק מתוך פרסום בגוגל אדס.
אלו הן תוצאות חיפוש מתוגמלות המופיעות ב-SERPs. עסקים משלמים עמלה כדי להעלות את החברה שלהם לרמה הגבוהה ביותר על מנת להשיג לידים מהר יותר.
באמצעות מילות מפתח ספציפיות, משווקים משקיעים בשיווק במנועי חיפוש (SEM) כדי למקם את אתר האינטרנט שלהם בעמוד הראשון של דפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs).
מודעות נוצרות תוך שימוש בטקסט ובתמונות מתאימות, מילות מפתח ועסקים מתחרים במכירה פומבית כדי להבטיח הזדמנויות לרכישת מיקום.
המונח לכך הוא SEO בתשלום. ההנחה היא שהחברה עם רמת התשלום הגבוהה ביותר נהנית מנראות רבה יותר בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP).
עם זאת, גוגל שומרת על מערכת תקנות משלה. היא תמשיך לבצע בדיקת איכות באתר, בדיקות תוכן וכדומה, ותדרג את הפרסומת לפי חיפוש מילות המפתח של המשתמש.
דמיינו שאתם מציגים למשתמש פרסומת לא רלוונטית. האם זה לא בזבוז זמן וכסף? גוגל נותנת עדיפות לחוויית המשתמש בכל עת, גם עבור פרסום בגוגל אדס.
למרות זאת, אנשים רבים סופגים הפסדים כספיים לאחר שהשקיעו בחיפוש בתשלום ללא נראות כתוצאה מכך. למה? זו תוצאה של מומחיות והבנה לא מספקת.
כדי להשיג החזר על השקעה חשוב לגשת למשימה בחריצות באמצעות רכישת ידע או מעורבות של משרד פרסום מקצועי.
היתרון של פרסום בגוגל הוא שהתוצאות מוצגות מיד, כאשר אתם מבטיחים את מיקום המודעה העליון בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP), מה שידרוש הרבה זמן ומאמץ כדי להשיג עם אופטימיזציה של חיפוש אורגני (SEO).
כאשר הוא מבוצע כראוי, מתחילים לקבל לידים מיד לאחר ההשקעה.
מדוע כדאי לעסקים להשקיע בפרסום ממומן בגוגל?
יש לשקול פרסום בגוגל אדס מהסיבות הבאות:
- אתם מתחילים לייצר לידים ותוצאות כמעט מיד אם אתם משתמשים באסטרטגיה ביעילות.
- אתם קובעים תקציב, וחריגה ממנו זו לא אופציה אלא אם כן אתם מגדילים אותו.
- אנליטיקה וכלי מדידה אחרים מאפשרים לכם לנטר ולצפות בדפוסי תנועה וכן מדדים אחרים כגון זמן מעורבות מבקרים, שיעור יציאה מדף הכניסה ועוד.
- תכנון אסטרטגי יכול להיות מבוסס על ידי הדוחות שנוצרו באמצעות ניתוח.
- ניתן לתכנן ולתזמן קמפיינים קצרים וארוכים כאחד.
איזו אסטרטגית קידום מומלצת יותר?
אם אתם רוצים לחסוך בכסף ויש לכם מספיק זמן פנוי, אתם בהחלט יכולים להמשיך בקידום אתרים אורגני.
שאפו כל הזמן לשיפורים טבעיים בדירוג הדף ותנועה בעלת ערך באמצעות חיפוש אורגני. זה חסכוני בצורה יוצאת דופן.
מומחים של שוקר פרסום, המציעים שירותי קידום אתרים אורגניים, יסייעו לכם להשיג דירוג בדף העליון לאורך זמן על ידי יישום האסטרטגיות היעילות ביותר.
רוצים תוצאות מיידיות ויש לכם תקציב? עליכם להקצות מספיק זמן לביסוס ואסטרטגיית התקציב על מנת לבצע את הקמפיין ביעילות, להשקיע מבלי לחרוג מהכספים שהוקצו, ולמקסם את היתרונות הפוטנציאליים שלו.
גם כאן שוקר פרסום יכולים לעזור.
עם זאת, אתם בהחלט יכולים לנסות לשלב בין שתי הגישות בשל העובדה שזמן הוא כסף ואינכם יכולים להרשות לעצמכם לבזבז זמן על ידי התעלמות מקידום דרך פרסום בגוגל לטובת חיפוש אורגני.
כמו כן, אי אפשר להתעלם מתוצאות אורגניות לטובת אלה בתשלום. עבודה במקביל על שניהם יכולה להשיג את המטרות הקצרות והארוכות הטווח שאתם צריכים.
אם אתם מעוניינים לשפר את דירוג האתר שלכם זה הזמן ליצור קשר עם שוקר פרסום ולעבוד על כל המישורי הקידום בו זמנית.