בעידן הנוכחי עסק שלא קיים בדיגיטל – לא קיים כלל.
דמיינו את זה: לקוח פוטנציאלי העונה להגדרת קהל היעד שלכם מעוניין בשירות מסוים, הוא נכנס למנוע החיפוש, מקליד את המילים הרלוונטיות ומקבל מאות תוצאות. אך העסק שלכם הוא לא אחת מהן. הלקוח לא ידע על קיומו של העסק שלכם, על השירותים או המוצרים אותם אתם מציעים ובשורה התחתונה – לא ידע על קיומכם.
אנו מעודדים את השותפים שלנו לעשייה, וגם אתכם-הקוראים, לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי שיהיה זמין ללקוחות פוטנציאליים בכל שעה ובכל ימות השנה. בניית אתרים הינה השקעה לטווח ארוך שתשמש אתכם לאורך שנים. תוכלו להוסיף תוכן, לערוך אותו לשדרג את האתר בכל רגע נתון. אך לפני שבוחרים לצאת לדרך, חשוב לשים דגש על התאמה נכונה של סוג האתר, על קידום נכון ותוכן רלוונטי לגולשים.
לפני שניגש לכתיבת תוכן ובחירת העיצוב של האתר, חשוב לבחור נכון את סוג האתר שישרת את המטרות של העסק שלכם. אנו נפרט על שלושת הסוגים הנפוצים ביותר:
האופציה הראשונה והצנועה ביותר בתחום בניית אתרים (אך רק במבט ראשון) היא בניית דף נחיתה. זהו דף אינטרנט יחיד, ומטרתו העיקרית היא למקד את תשומת הלב של הגולש לנושא ספציפי יחיד.
באמצעות המיקוד של דף הנחיתה, נוכל לייצר המרות בצורה קלה ומהירה יותר מאשר באתר אינטרנט עשיר. קידום דף נחיתה לרוב יתבצע בצורה ממומנת, שכן הוא אינו יכול להכיל מספיק תוכן לטובת קידום אורגני תחרותי.
האופציה השניה העומדת בפניכם היא בניית אתר עשיר בתוכן, המכיל מספר רב של דפים פנימיים בנושאים שונים. אתר אינטרנט מכיל מספיק תוכן על מנת שנוכל להקנות לגולשים ערך, להפנות אליו מרשתות חברתיות, וכן לקדם אותו בצורה ממומנת או אורגנית ברשתות החיפוש המגוונות.
האופציה השלישית והמובילה בתחום בניית אתרים הינה בניית חנות וירטואלית. אתרי חנות נמצאים בעלייה מתמדת בימים אלה, ועשויים אף להחליף את קיומו של עסק פיזי. באתר מסוג זה תוכלו להציג את כל המוצרים והשירותים שלכם לראווה, לאפשר תשלום מקוון ולספק את המוצר עד בית הלקוח באמצעות משלוח.
לאחר שבחרנו את סוג האתר הרלוונטי ביותר עבורנו, אסור לנו לשכוח – אתר שאינו מקודם כפי שצריך, לא יופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש ולא ייחשף לגולשים.
אחת השיטות המהירות והנגישות ביותר בעולם הפרסום הינה קידום ממומן (PPC – תשלום עבור לחיצה) במנועי החיפוש.
בשיטה זו אנו מתחרים על המיקום הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש ומשלמים עבור כל לחיצה של גולש. בבחירת משרד פרסום המתמחה בבניית אתרים עלינו לקחת בחשבון גם את אופציות הקידום המוצעות על ידו.
שיטה נוספת לקידום במנועי החיפוש הינה קידום אורגני (SEO – אופטימיזציית מנועי החיפוש). סוג זה של קידום לוקח זמן, אך מהווה השקעה לטווח ארוך. לטובת קידום אורגני נתמקד בהעשרת אתר האינטרנט בתוכן רלוונטי, מאמרים וכתבות, ונשקיע רבות בהענקת ערך לגולשים.
באמצעות שיטה זו האתר שלכם עשוי להיות הראשון בתוצאות החיפוש לאורך זמן, ללא השקעת זמן, כסף ומאמץ.
לבסוף, אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך בניית אתרים, הוא בחירת השותפים הנכונים ביותר עבורכם. מומחים אשר ידעו לבסס את אתר האינטרנט שלכם על הפלטפורמה המתאימה, יבחרו את השרת שיאפשר לאתר שלכם להיות מהיר, יציב ומאובטח.
שותפים לדרך אשר יאפיינו את העסק שלכם, יתאימו את תוכן האתר לקהל היעד שלכם, יבחרו בקו עיצובי אחיד וייחודי, וילכו לצדכם לאורך כל הדרך.
מזה שנים רבות אנו מתמחים בבניית אתרים, קידום במנועי החיפוש, כתיבת תוכן ועיצוב. אנו נדאג להכיר כל מימד ומימד ביקר לכם מכל – העסק שלכם. נוודא שתקבלו מעטפת מלאה, החל משלב אפיון העסק שלכם, בניית קו עיצובי וכתיבת תוכן רלוונטי, רכישת אחסון המתאים ביותר, התאמת האתר שלכם למחשב ולמובייל ועד לקידומו במנועי החיפוש.
יחד נוודא שאף גולש לא יפספס יותר את העסק שלכם. התאזרו בסבלנות, מוטיבציה, רצון ודברו איתנו – אנחנו כאן בשבילכם.
נרכוש עבורכם דומיין ייחודי כדי שקהל לקוחותיכם יוכלו למצוא אתכם בקלות, ובנוסף יזכה לציון איכות גבוה מגוגל.
נכלול באתר הנגשה לנכים, חוק ההנגשה מחייב אתרים חדשים להשתמש בתוסף הנ"ל לבעלי מוגבלויות ראיה.
האתר יוצג בצורה זהה בכל המסכים ללא אלמנטים אשר יפגעו מהמעבר בן רזולוציות המסך השונות.
האתר יהיה פשוט ונוח על מנת לאפשר למשתמש חוויות גלישה נוחה לצד הובלת הגולשים לפעולות הרצויות לנו.
נקשר לאתר מעקב סטטיסטי באמצעות גוגל אנליטיקס שיאפשר לכם לראות ולהבין את התנהגות הלקוחות באתרכם.
נעצב את האתר שלכם על פי הקווים המנחים של שפת המותג ועל פי הסטנדרטים והטרנדים העיצוביים החדשניים ביותר.
לוח הזמנים לבניית האתר מוכתב בדרך כלל על ידי החברה הבונה והלקוח.
אם יש לכם דד-ליין, החברה תשאף לעמוד בו עבורכם.
העיכוב המרכזי בבניית אתר בדרך כלל קשור להעברת התכנים (טקסטים, תמונות) מצד הלקוח אל החברה הבונה ולא בצד הטכני. לכן, חשוב להיות מוכנים ולבנות אפיון מדויק שיעזור לעמידה בזמנים.
'דומיין' הינו כתובת האתר המשויכת באופן ישיר לבית העסק. מומלץ להשתמש בכתובת קצרה, קליטה ושתשקף את העסק שלכם. לכתובת הדומיין יש משמעות לא קטנה גם בנושא הקידום, ולכן יש לבחור את הכתובת הנכונה ביותר עבורכם.
על מנת לבנות אתר אינטרנט דרושים לא מעט גורמים וכלים, כשאחד מהם הוא אבטחת האתר. הלקוחות שלכם ובוודאי גם אתם, תרצו להרגיש שפרטיכם מוגנים עם מינימום סיכונים. יש להקים מערך אבטחה באמצעות טכנולוגיה חדישה, תוכנות עדכניות ולעבור הדרכה לשמירה על נהלי אבטחת מידע. מומלץ להיוועץ עם משרד פרסום או חברות לבניית אתרים בנושא זה.
כיום 80% מהמשתמשים מגיעים אל האתר דרך הסמארטפון, ולכן ההתאמה חייבת להיות קיימת באתר. קיימות מספר דרכים להתאים אתר למובייל: בניית אתר יעודי למובייל, בניית רספונסיביות לאתר הקיים ושימוש ב Dynamic Serving.
הדרך המומלצת ביותר היא רספונסיביות. להתאים את האתר הקיים לגודל של סמארטפון, טאבלט וכל סוגי המסכים. גם מבחינת התאמה לפי גוגל – רספוניסביות היא הדרך המומלצת ביותר לקידום איכותי.
אין כמות מוגבלת של דפים לאתר. כמות הדפים היא לפי צורך הלקוח. חשוב לדעת שכמות גדולה של דפים לא בהכרח משפיעה לטובה על קידום האתר בגוגל. כמות הדפים צריכה להיקבע לפי מספר שירותים שהעסק מספק ותוכן רלוונטי לגולש על העסק.
כיום קיימות מערכות מתקדמות לניהול האתר. לאחר סיום בניית האתר והעלאתו לאוויר, כל לקוח מקבל הדרכה בנושא תפעול האתר וניהול תכנים.