שלוש האסטרטגיות המובילות של קידום ממומן בפייסבוק
עסקים משתמשים באסטרטגיית קידום ממומן בפייסבוק כדי להרחיב את טווח ההגעה שלהם, למקד לנתונים דמוגרפיים ספציפיים ולהגדיל את נראות המותג.
יכולות מיקוד המודעות המתוחכמות של פייסבוק מאפשרות לעסקים להגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר בהתבסס על גורמים כמו גיל, מיקום, תחומי עניין והתנהגות.
בנוסף, פרסום ממומן מאפשר לעסקים להוביל תנועה לאתר שלהם, לייצר לידים ולהגביר את המכירות על ידי קידום מוצרים, שירותים או הצעות מיוחדות ישירות לשוק היעד שלהם.
עם פורמטים של מודעות ואפשרויות תקציב הניתנות להתאמה אישית, הפרסום שמציע פייסבוק מספק גמישות לעסקים מכל הגדלים כדי להשיג את יעדי השיווק שלהם ביעילות.
מה הם פוסטים ממומנים בפייסבוק?
קידום ממומן בפייסבוק הוא זה שנתמך כלכלית על ידי חברה. פוסטים אלו מופיעים בתחילה כתוכן אורגני על ציר הזמן של חברה.
עסק משלם לקדם את הפוסטים האלה כדי להגביר את הנראות שלהם. עם פוסטים ממומנים, גם הקהל הקיים וגם הקהל הפוטנציאלי יכול לגשת לתוכן זה.
יש להם אותה נראות בציר הזמן כמו כל פוסט אחר. זה מספק לקהל חוויה יעילה יותר ומונע כל הפרעה למעורבות שלהם במדיה החברתית.
פוסטים ממומנים בפייסבוק מופיעים כאורגניים בציר הזמן. הם מובחנים מפוסטים אורגניים רק על ידי הכללת התווית "ממומן".
למשתמשים יש את היכולת להציג, לסמן, להעיר ולשתף את התוכן האורגני שלכם פשוט על ידי לחיצה על כפתור. הפצת תוכן אורגני ממומן היא גם תהליך פשוט.
גם פייסבוק תבקש ממכם לעתים קרובות לקדם תוכן ספציפי במאמץ להגביר את המעורבות בפוסטים בהם פייסבוק מזהה פוטנציאל.
איך יוצרים פוסט ממומן בפייסבוק?
זה מאוד פשוט להגדיר פוסט קידום ממומן בפייסבוק. כדי להתחיל, הנה שמונה שלבים פשוטים:
- בחרו את הפוסט שברצונכם לקדם.
- בחרו בקישור "פוסט ממומן".
- קבעו את קהל היעד שלכם וקבעו את קריטריוני המיקוד שלכם.
- בחרו את מספר האנשים שאליהם תרצו להגיע.
- קבעו את משך מסע הפרסום שלכם.
- קבעו תקציב.
- לחצו על 'התחילו עכשיו' כדי להתחיל את הקמפיין.
הפוסטים הממומנים שלכם בפייסבוק יהיו זמינים תוך זמן קצר לאחר פרסום הקמפיין.
מהי העלות של קידום ממומן בפייסבוק?
תמיד יש חשש כמה יעלה להפעיל קמפיין בכל פעם שמתחילים לעבוד על קידום ממומן בפייסבוק. מכיוון שמידע תמחור חיוני לפעילות החברה שלכם, אתם חייבים להחליט על התקציב מראש כדי לעמוד במגבלותיו.
אחד היתרונות של פרסומים ממומנים בפייסבוק הוא שיש לכם שליטה מלאה על העלות. אין הגבלת מחיר מינימלית הנדרשת לפתיחת קמפיין.
חשוב להדגיש, עם זאת, שהתוצאות יהיו טובות יותר ככל שההשקעה הכספית גדולה יותר.
תכונה זו הופכת אותה לאלטרנטיבה חסכונית במיוחד עבור הארגון שלכם, שכן ניתנת לכם הגמישות לבחור את העלות המתאימה ביותר לצרכיכם.
שלוש שיטות מומלצות לשימוש בפוסטים ממומנים בפייסבוק
-
קבעו את המטרה שלכם
לפני השקת קמפיין קידום ממומן בפייסבוק, חיוני לקבוע את מטרת הקמפיין. על מנת להעריך את האפקטיביות של קמפיין, הכרחי לקבוע יעד.
רוב הארגונים מתרכזים בהגברת המעורבות בפוסטים או קטעי תוכן מסוימים.
פרסומים יעילים יותר משמשים כשיטה לעורר אינטראקציה של קהל עם התוכן שלו. בנוסף, ניתן להעריך בקלות את רמת המעורבות שלהם.
אתם יכולים להגדיל את הלידים על ידי מיקוד לאנשים שאתם כבר יודעים שמתעניינים בדף שלכם.
הנטייה שלהם לרכישה מוגברת בגלל התודעה שלהם לעסק שלכם. לחלופין, אם ברצונכם להגביר את הכרת המותג, תוכלו למקד לא רק לאלה שכבר אוהבים את הדף שלכם אלא גם לקהל יעד חדש כדי לבסס עוד יותר את ההכרה במותג.
אתם יכולים למקד לחברים של אנשים שמעריצים את הדף שלך בפייסבוק. באופן כללי, פוסטים ממומנים משרתים את המטרה של:
- רכישת יותר לייקים לעמוד
- עלייה בכמות העוקבים לדף
- חיזוק פוסטים בודדים עם ביצועים טובים
- הגברת ההשתתפות (לייקים לתגובות)
- חשיפה גדולה יותר למותג
-
בחרו את החומר שברצונכם לפרסם.
בחירת צורת התוכן המתאימה לקמפיין קידום ממומן בפייסבוק היא קריטית ליצירת פרסום בפייסבוק בהצלחה. מטרת הפוסטים הללו היא להשתלב בצורה חלקה בניוזפיד של משתמש.
אתם רוצים שהם יראו את הפוסט שלכם כפוסט אורגני רגיל.
אחת ההשלכות האפשריות של תוכן מכירות או קידום מכירות מוגזם היא אובדן מעורבות הקהל והשקעה כספית.
כדי לייעל את הערך של אינטראקציות שנוצרו על ידי התוכן שלכם, בחרו חומר ששומר על מראה אורגני תוך עידוד פעיל של השתתפות משתמשים.
התרכזו בהעברת תוכן בעל ערך לקהל שלכם.
-
שפרו תוכן שכבר תופס משיכה.
כדי להבטיח את הצלחת מסע הפרסום שלכם, שפרו תוכן שכבר צבר תאוצה. מעורבות עם פוסט מסוים בדף שלכם משמשת כאינדיקציה לכך שהקהל שלכם מוצא בו עניין.
ייתכן שרמת האינטראקציה המוגבלת גרמה לכך שחלק מהקהל החמיץ את הפוסט שלכם.
קידום תוכן שצבר תאוצה עדיף מכיוון שהוא מגדיל את הסבירות למעורבות של משתמשים.
שיווק ברשתות חברתיות צריך להיות מורכב מחומר שמסקרן את הקהל שלכם ויש לו סבירות גבוהה יותר ללכוד את העניין שלו.
תמיכה בפוסט ממומן שאין בו הערות, לייקים או שיתופים עלול להפחית את הסבירות למעורבות הקהל. ייתכן שהם לא ימצאו את החומר כמסקרן.
בנוסף, הם עשויים לראות חוסר אינטראקציה עם הפוסט, מה שעלול להרתיע אותם. בחרו תוכן שאתם בטוחים שיצליח באופן כללי.
התחילו מיד לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלכם בפייסבוק
פרסומים ממומנים מספקים הזדמנות מוגברת לעסקים להגביר את המודעות למותג ולטפח אינטראקציה רבה יותר של משתמשים.
זוהי שיטה מצוינת להרחבת היקף העסק ולשמירה על התרחבותו.
צרו קשר עם משרד פרסום מקצועי אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על פוסטים ממומנים בפייסבוק וכיצד ניתן לסייע לכם להתחיל עם פוסטים ממומנים.
ראוי לציין שפייסבוק מתהדרת בממוצע יומי של 1.5 מיליארד משתמשים פעילים.
פלטפורמה זו מספקת לכם הזדמנויות יוצאות דופן לשיווק ופרסום העסק שלכם.
כדי להנות מכל היתרונות שיש לפוסטים ממוקדים בפייסבוק להציע לכם צרו קשר עם שוקר פרסום המתמחים בשיווק דיגיטלי לעסקים.