- למה צריך אתר אינטרנט?
אתר אינטרנט הוא הכלי החזק ביותר שתוכלו לחשוב עליו בדיגיטל.
ראו בו מעין דרך ייחודית להתחבר לעולם ולתקשר באופן שוטף עם לקוחות קיימים ולהשיג מדי יום לקוחות חדשים.
אתר אינטרנט יכול לכלול אינפורנציה רלוונטית לקהל שלנו, למכור מוצרים או כל שימוש ושירות אחר אותו תרצו לקדם.
אז, מה היתרונות?
- כרטיס ביקור דיגיטלי שמוכר בשבילך.
- אתר זמין 24/7 ובכל ימות השנה.
- תקשורת שוטפת עם לקוחות קיימים.
- גיוס לקוחות חדשים ובניית רשימות דיוור.
תחשבו על זה בעצמכם:
אתם הייתם סומכים על עסק שאין לו אתר אינטרנט בו הוא מציג את עבודות לדוגמה, לקוחות מרוצים ופרטי התקשרות מסודרים?
90 אחוז מהצרכנים טוענים שביקורות מקוונות משפיעות באופן משמעותי על החלטות הקנייה שלהם,
כיוון שלקוחות פוטנציאליים כבר מחפשים את העסק שלכם תחת הביטוי שלו בגוגל,
תוכלו לנצל זאת על מנת למלא את האתר בהמלצות וביקורות אותנטיות – דרך נהדרת להרשים לקוחות פוטנציאליים.
2.שליטהמלאהשלהעסקשלךבדיגיטל
יש מקומות מסוימים בהם אנחנו חסרי שליטה לחלוטין, למשל ברגע שלקוח מאוכזב ומחליט להכפיש את שמנו ברשתות החברתיות.
בניית אתר אינטרנט זו הזדמנות להשפיע על התפיסה הציבורית על ידי יצירת סיפור עסקי משלך ושליטה מלאה בכל הקשור לתפעול בדיגיטל ובתקשורת השוטפת עם הלקוחות.
- גב מכירתי חזק וזמין לעסק שלך
לקוחות בדרך כלל מתחילים את מסע הקניות שלהם עם בדיקות והמלצות מצד עמיתים וביקורות ברשתות השונות.
מחקרים מראים שברגע שלצרכן יש מושג מה הוא רוצה או צריך, הוא מתחיל לגשש באינטרנט, וכמוהו –
72 אחוז מהלקוחות – נכנסים לרשת החיפוש על מנת למצוא תוכן אינפורמטיבי, ביקורות והמלצות, אפשרויות רכישה ועוד.
האתר שלכם יצטרך לבלוט ולהיות מקודם תחת מילות המפתח הרלוונטיות.
- לבנות אתר זה לא הכל.
בניית אתר אינטרנט זהו תהליך שיכול לקחת ימים עד חודשים, הכל תלוי באפיון ובדד ליין שנקבע מול החברה לבניית אתרים.
האתר צריך לכלות אופטימיזציה מלאה (התאמה לגוגל), חווית משתמש נכונה שתוביל את הלקוחות שלנו לשירות/מוצר אותו נרצה לקדם.
אתר אינטרנט שקופא על שמריו אמנם ישמש ככרטיס ביקור נהדר ותיק עבודות מרשים, אך לא יספק עבודה שוטפת מלקוחות חדשים. כדי לקדם אתר בגוגל ולהיחשף בפני הלקוחות הפוטנציאלים שלנו – נצטרך לבצע התאמה לאתר וקידום שיוביל אותנו לראש תוצאות החיפוש בגוגל.
- שימושי גם לצוות, לא רק ללקוחות
באתר האינטרנט נוכל ליצור עמוד בלתי נראה ללקוחות, אך כן נראה לצוות באמצעות כניסה נפרדת, העמוד יכול לכלול סרטונים להעשרה, טפסים פנימיים, חומרי הדרכה ועוד אפשרויות רבות שיעזרו לצוות ללמוד, להחכים ולהיות תמיד מעודכנים בשינויים.